Van vrijwilligerswerk naar vakantie - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lisa Siekman - WaarBenJij.nu Van vrijwilligerswerk naar vakantie - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lisa Siekman - WaarBenJij.nu

Van vrijwilligerswerk naar vakantie

Blijf op de hoogte en volg Lisa

29 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Het is nu mijn tweede dag in Bangkok en mijn hele reisplan is compleet veranderd. Het vrijwilligerwerk gaat helaas niet meer door. Het was allemaal heel vaag geregeld en uiteindelijk heb ik het maar afgezegd omdat ik het totaal niet meer vertrouwde. Het nieuwe plan is om dan maar vakantie te gaan vieren, daarom vertrek ik vrijdag of zaterdag naar Koh Samui. Kortom, zon zee en strand. Ook wel lekker! En wat helemaal leuk is is dat mijn lieve vriendinnetje Leonie daar ook is halverwege februari! Doordat ik nu geen vrijwilligerswerk meer ga doen, heb ik geen vaste overnacht plaats meer, dus ik moet nu steeds hostels en hotels betalen. Hierdoor kan ik waarschijnlijk niet zo lang in Thailand blijven als dat in eerste instantie mijn plan was. Het zit er dik in dat ik in maart al door mijn geld heen ben en dus weer terug naar Nederland vlieg. Zoals ik al zei, een totaal andere reis dan dat ik had geplannend, maar daarom niet minder leuk :)

  • 29 Januari 2014 - 19:00

    Christien Voppen:

    Hallo Lisa,

    Dit is wel even wat anders als vrijwilligers werk!!
    Je hebt wel lef dat je het zo aanpakt.
    Geniet lekker van het luie leventje.
    We blijven je volgen.
    Lieve groetjes, Gerard & Christien

  • 29 Januari 2014 - 20:07

    Gretha Groenewold:

    Lieve Lisa,

    Wat jammer dat het vrijwooligerswerk niet door gaat. Super dat je al andere plannen hebt gemaakt. Het zou toch jammer zijn als je weinig van Thailand zou zien. Veel plezier toegewenst vanuit Beilen.

    Henk en Gretha

  • 02 Februari 2014 - 13:12

    Rieja Tempel:

    lieverd,wat moet het heerlijk zijn om in het warme zonnetje langs de zee te lopen.Henk,Sterre-poes ,Sterre
    en ik denken regelmatig aan je.
    Doe voorzichtig,meissie!!!
    Hier doen we ook voorzichtig,ik ben gisteren mijn sleutelbos kwijtgeraakt,Henk heeft inmiddels een nieuw
    slot op z'n deur laten zetten voor 140 euri's iieeuuwwww.
    We zijn bang dat de sleutels door junk's zijn meegenomen....
    Ik ben ook zo verstrooid he??

    Lieffie,een hele fijne dag verder en de groetjes van ons allemaal!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 478
Totaal aantal bezoekers 5221

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 26 Juli 2014

Avontuur in Thailand!

Landen bezocht: