Arrival: Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lisa Siekman - WaarBenJij.nu Arrival: Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lisa Siekman - WaarBenJij.nu

Arrival: Bangkok!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

28 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Nu ik nog in een hostel zit met wifi, moet ik daar ook nog maar even goed gebruik van maken, dus hier issie dan: reisverslag nr. 1

Het eerste dagje Bangkok zit erop! Na 10 uur vliegen veilig geland en een goede vlucht gehad. Bangkok is zo hectisch! De avondspits in Nederland is hier het normale verkeer, maar dan veel erger. Auto's rijden links, rechts, vooruit, achteruit, tegen elkaar aan, tegen elkaar in, kortom: chaos. De mensen hier zijn heel aardig en het ruikt hier overal zoals het bij de chinees ook ruikt, om even een geur indicatie te geven ;)
Van de demonstraties in Bangkok was weinig te merken, er stonden wel overal tenten waar mensen sliepen, maar voor de rest was het aardig rustig.
Ik zou eigenlijk vier dagen in Bangkok blijven, maar ik denk dat ik al eerder verder reis. Na een paar keer bijna overreden te worden, een hele nieuwe cultuur te hebben ontdekt en verdwalen met een Thaise chauffeur en zijn tuktuk, heb ik wel weer even genoeg avontuur gehad. 1 dag hier rondlopen en alles bekijken is leuk, maar nu vind ik het ook wel prima. Morgen ga ik even een chilldagje houden en mijn reis verder uitstippelen, want als het goed is krijg ik morgen eindelijk te horen waar ik les ga geven. Ook moet ik maar eens gaan uitvogelen hoe ik mijn was zonder wasmachine moet gaan draaien....

Liefs uit het warme en zonnige Thailand!

  • 28 Januari 2014 - 16:39

    Papa En Mama:

    Leuk verslag en al een hoop meegemaakt, gelijk heb je om even bij te tanken.De wasmachine paste niet in je backpack dus het moet met de hand. zeep en de waslijn pasten er gelukkig wel in.

    Have fun!!

    Papa en mama

  • 28 Januari 2014 - 16:51

    Ada Goeree :

    Wat leuk Lisa , om je reisverslag te lezen ,
    lees dat je al heel wat hebt meegemaakt ,wel spannend allemaal ,
    nou doe je best met je wasje hahaha
    tot de volgende keer ,groetjes Ada

  • 28 Januari 2014 - 18:52

    Sander:

    hey Lisa, goed om te lezen dat het goed gaat en dat je je vermaakt.
    heel veel plezier verder:) gr Sander

  • 28 Januari 2014 - 20:21

    Oma:

    Blij te horen dat alles is goed gegaan, geniet van alles wat je meemaakt.

    Veel liefs van oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 5231

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 26 Juli 2014

Avontuur in Thailand!

Landen bezocht: