Nog 24 uur... - Reisverslag uit Winschoten, Nederland van Lisa Siekman - WaarBenJij.nu Nog 24 uur... - Reisverslag uit Winschoten, Nederland van Lisa Siekman - WaarBenJij.nu

Nog 24 uur...

Blijf op de hoogte en volg Lisa

26 Januari 2014 | Nederland, Winschoten

Nog 24 uur en dan is het zover, dan zit ik in het vliegtuig naar Bangkok!
Alle spullen zijn gepakt en alles is geregeld.
Als alles goed gaat, waar ik wel van uit ga, dan land ik dinsdag 28 januari om 10 uur (thaise tijd). Ik ben dan 4 dagen in Bangkok en daarna reis ik door naar mijn voorlopige eindbestemming: de school waar ik ga les geven.
Waar deze school nou precies zit is voor mij ook nog steeds een raadsel, aangezien het adres wekelijks wordt aangepast. Ik weet dat ik ergens in het noord-oosten van Thailand moet zijn, maar daarmee is het meeste dan ook wel gezegd. In Bangkok ontmoet ik iemand van de vrijwilligersorganisatie die mij als het goed is gaat uitleggen waar ik nou precies moet zijn.
Zoals je kunt lezen is alles nog lekker onzeker, maargoed dat is dan ook wel weer een beetje het avontuur!
Voor nu ga ik nog even genieten van de sneeuw, warme chocomel en natuurlijk mijn eigen bed.

Ik ga proberen eens in de zoveel tijd een update te plaatsen over wat ik allemaal beleef in het verre Thailand!

  • 26 Januari 2014 - 17:59

    Ada Goeree :

    Leuk dat je een reisverslag doet ,blijven we op de hoogte
    VEEL PLEZIER .....................XX

  • 26 Januari 2014 - 18:26

    Gretha Groenewold:

    Lieve Lisa,

    Een heerlijk avontuur staat je te wachten. Thailand is een prachtig land met een overwegend vriendelijke bevolking. Tamara heeft het enorm naar haar zin gehad en ook jij zult leuke verhalen te vertellen hebben als je weer thuis bent.

    Vergeet niet om je ouders, maar ons ook, op de hoogte te houden van je leuke avontuur.

    Wij wensen je in ieder geval een prachtige tijd toe en geniet er van.

    Henk, Gretha, Tamara en Alex uit Beilen.

  • 27 Januari 2014 - 19:41

    Papa En Mama:

    Hee lieverd,

    we zijn reuze trots op je en wat je gaat doen.
    Geniet en we horen snel van je

    Doe Gijs de groeten!!!

    Veel liefs en een knuf

    Papa en mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 5230

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 26 Juli 2014

Avontuur in Thailand!

Landen bezocht: