Laatste weekje Koh Samui! - Reisverslag uit Mae Nam Beach, Thailand van Lisa Siekman - WaarBenJij.nu Laatste weekje Koh Samui! - Reisverslag uit Mae Nam Beach, Thailand van Lisa Siekman - WaarBenJij.nu

Laatste weekje Koh Samui!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

20 Februari 2014 | Thailand, Mae Nam Beach

Inmiddels is dit alweer mijn laatste week op Koh Samui, ik zit nu in een huisje in Mae Nam, vlakbij de allerliefste familie Wünker!
Op het moment maak ik vrij weinig mee, mijn dagen bestaan vooral uit slapen en op het strand liggen, waar ik nou niet bepaald over kan klagen :)
Het hoogtepunt van de afgelopen week was toch echt wel de Full Moon party op Koh Panghang, wat een ongelofelijk vet feest was dat! Er waren zo'n 50.000 mensen, dus je kan wel zeggen dat het een druk feestje was.
Zaterdag ga ik samen met Leonie naar Koh Tao, Leonie blijft daar twee dagen en gaat daarna weer terug naar Samui, maar ik blijf daar denk ik een week. Daarna ga ik met de bus of trein naar Chiang Mai. In Chiang Mai wil ik vrijwilligerswerk proberen te regelen in een kindertehuis genaamd Nikki's Place, maar dat is nog even de vraag of dat gaat lukken.
Ik heb besloten om na Chiang Mai naar Cambodja te gaan en daar Angkor Wat te gaan bekijken, van wat ik hoor van de mensen hier schijnt dat echt prachtig te zijn en voor de reis daar naartoe ben je niet meer dan 40 euro kwijt, prima te doen dus!
Hoelang ik in Cambodja blijf weet ik nog niet, maar dat lezen jullie binnenkort wel!

  • 21 Februari 2014 - 19:07

    Jeannet Bos:

    Hallo Lisa
    Tjonge jij maakt er wat van zeg! Ondanks dat jouw start in Thailand anders verliep dan in 1e instantie gepland stond, vind ik dat je het super hebt aangepakt en straks een hele levenservaring rijker bent.
    Petje af hoor en succes nog en geniet, wat je zeker zult doen, als ik jouw verhalen zo lees.
    groetjes, Jeannet (tegenover het fietspaaltje)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 5219

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 26 Juli 2014

Avontuur in Thailand!

Landen bezocht: