Verhuizen :) - Reisverslag uit Chaweng Beach, Thailand van Lisa Siekman - WaarBenJij.nu Verhuizen :) - Reisverslag uit Chaweng Beach, Thailand van Lisa Siekman - WaarBenJij.nu

Verhuizen :)

Blijf op de hoogte en volg Lisa

11 Februari 2014 | Thailand, Chaweng Beach

Ik ben net aangekomen in Chaweng, een ander gedeelte van Koh Samui en ik zit nu te wachten tot ik mijn kamer in kan. Of nouja, het is niet echt mijn kamer aangezien ik hem met 7 andere mensen deel. De bungalow staat in een soort park, 10 minuten van het strand af. Ik had op google gelezen dat de eigenaresse een dieren liefhebber is en dit is zeker waar. Ik word op het moment omringt door kippen, konijnen, katten en honden. Maar dat heeft zo ook wel weer z'n charmes.
Mijn plannen om naar Koh Tao te gaan, gaan helaas niet door omdat ik toch echt moet proberen om wat geld te besparen.
Ik heb deze kamer geboekt voor 10 dagen, maar bij nader inzien is dat toch wel een beetje lang, dus ik denk dat ik hier eerder weg ga.
Ik zit te twijfelen of ik nog twee weken op Koh Samui blijf, of dat ik binnenkort naar Bangkok vlieg en dan met de trein naar het noorden ga, naar Chiang Mai. Of dat ik vanuit hier naar Chiang Mai vlieg. Het schijnt daar heel mooi en goedkoop te zijn, dus dat is de reis waarschijnlijk wel waard. Maargoed, dat zijn allemaal nog vage plannen.

  • 11 Februari 2014 - 07:51

    Lot + Familie:

    Niceee lies! Klinkt leuk daar!
    Knap van je dat je dat allemaal zelf aan het regelen bent waar je heen wilt.
    Geniet van je verblijf daar en we horen wel wat je allemaal nog gaat doen!!

    Veel liefs van ons

  • 11 Februari 2014 - 18:26

    Papa En Mama,:

    Hoi Lisa ,

    Goed dat je oordoppen bij je hebt!
    We zijn benieuwd of het Chiang Mai wordt, wel een mooie gelegenheid om het nu te doen.
    Niet stiekum een beestje meenemen!

    Veel plezier

    Papa en mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 5218

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 26 Juli 2014

Avontuur in Thailand!

Landen bezocht: